درب اتوماتیک

درب اتوماتیک
شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

عملکرد درب اتوماتیک شیشه ای لولایی

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از ابزار و ماشین آلات پیشرفته توسط افراد بسار رایج شده است.امروزه درب اوماتیک لولایی از بیان دیگر ابزار ابزار مشابه تقاضای فراوان تری دارد.

درب اتوماتیک شیشه ای لولایی راحتی و کارایی بسیاری را در تمامی مکان ها ارائه می دهد.این درب ها در مکان هایی مانند خانه ها ،ادارات،رستوران ها،فروشگاه ها و دیگر اماکناستفاده می شوند.

درب های اتوماتیک لولایی در سایز ها و شکل های مختلف مانند درب هاب کامل و نیمه در دسترس می باشند.

ایندرب های معمولی و دستگیره دار تقاضای بیش تری دارند زیرا با درب های اتوماتیک لولایی نیازی به بستن درب به صورت دستی نمی باشد.درب های اتوماتیک،مناسب ترین و راحت ترین گزینه برای مکان هایی هستند که عبور و مروز بسیار زیاد و مکرری به داخل و خارج دارند.

دربهای اتوماتیک لولایی بسیار عملی هستند،از ایمنی بالایی برخوردارند،ونصب آنها بسیار ساده می باشد.یک درب معمولی دستی به راحتی قابلیت تبدیل شدن به یک درب اتوماتیک را دارا می باشند.

درب لولایی دسترسی راحت و بدون مانع را برای افراد ناتوان و معلول فراهم می نماید.این درب ها دارای سنسور های ایمنی،کنترل بی سیم از راه دور ،تایمر،لوازم جانبی و غیره هستند که سطحبالایی از ایمنی را تضمین می کنند.

اصلی ترین بخش درب اتوماتیک شیشه ای لولایی درایو آن می باشد.درایوها به دو دسته روکار و توکار تقسیم می شوند.

بااستفاده از درایو توکار،سیستم درایو در داخل سقف و یا کف زمین نصب می شود،درایو و اتصالات آن قابل مشاهده بوده و ظاهر شبیه به یک درب معمولی دارد.

درایوهای توکار برای مکان هایی که در آن ها دکوراسیون و زیباییمحیط ،امری مهم به شمار می آید،ویا به دلیل وزن و ارتفاع زیاد درب،برای سهولت باز و بسته شدن نیاز می باشند،استفاده می گردند.

در مورد درایوهای روکار،درایو و اتصالات آن بر روی درب قابل مشاهده می باشد،به راحتی قابل اتصال به درب بوده و راه حل مناسبی برای مکان های عمومی می باشد.

درایو های جدید کاملاً بدون صدا بود.وبه صورت سیستم الکترومکانیکی افقی داخلی / خارجی عمل کرده و بازگشت آن توسط فنر صورت می گیرد.

درایودرب اتوماتیک لولایی در صورت قطع برق به طور خودکار بسته می شود وبرای مکان هایی که احتیاج به امنیت بالا دارند گزینه مناسبی می باشد.

پس از نصب نیز درب را می توان به صورت دستی باز نمود.رمانی که درب در حین حرکتنگه داشته شود،می ایستد و سپس از تنظیم زمان باز شدن،درب به آرامی بسته میشود.

برایدرایوهای درب های اتوماتیک لولایی،انواع کنترلرها قابل نصب می باشند.منبع تغذیه برای سنسور وریموت در داخل درایو و دوراز دسترس قرار دارد.

همچنین درایو قابلیت اتصال به گیرنده RF،صفحات قفل برقی ،سیستم ایمنی،مدار اعلام حریق،تشخیص فشار و خطا را دارا می باشد. منبع :درب اتوماتیک شیشه ای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۵
زهرا حاجیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی