درب اتوماتیک

درب اتوماتیک
يكشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۳:۵۴ ب.ظ

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی


درب های اتوماتیک با مکان های مختلفی مانند فروشگاه ها ، بیمارستان ها ، هتل ها ، فرودگاه ، ادارات جهت راحتی و آسایش افراد در ارتباط هستند. این درب ها می توانند به صرفه جویی در هزینه و احساس بهبود خدمات به مشتریان در بسیاری از انواع دیگر ساختمان ها نیز اضافه شوند . درب های اتوماتیک بنابر نوع ساختمان و نحوه ورودی و دسترسی ، انواع بسیار متنوعی دارند که درب های کشویی یکی از رایج ترین انواع این درب هاست .

سیستم درب اتوماتیک کشویی ، سهولت گسترده و انعطاف پذیری برای دسترسی بدون تماس با درب را فراهم آورده است .


در حالی که ممکن است درب های کشویی یک وسیله لوکس و جزء لوازم تزئینی در خانه ها باشند ، اما آن ها در حال تبدیل شدن به یک ضرورت در سازمان ها و موسسات تجاری و کسب و کار هستند . درب های کشویی تضمین کننده جریان عبور بدون مزاحمت افراد و مشتریان می باشند . یکی از مولفه های درب ها کشویی ظرافت است . این درب ها ظرافت ، قابلیت و مدرنیته را به محل انتقال داده و پانل های شیشه ای درخشان آن به مشتریان و بازدیدکنندگان احساس خوشایندی منتقل می کند .

درب های شیشه ای کشویی به ویژه برای افراد معلول جسمی و سالمندان ، افرادی که کودک در آغوش دارند و یا در حال حمل وسیله و یا چرخ دستی هستند بسیار سودمند و کاراست .


از مزیت دیگر درب اتوماتیک شیشه ای بزرگ بودن آن هاست . این درب ها معمولا دو برابر بزرگتر از درب های معمولی هستند که نه تنها اجازه می دهند که کالاها و وسایل به راحتی به داخل وارد شوند بلکه مشتریان نیز می توانند به راحتی وسایل خریداری کرده خود را خارج کنند .

درب های شیشه ای کشویی از مواد اولیه بسیار محکم ساخته شده به طوریکه استفاده از آن ها در ایجاد بیش تر امنیت نیز کمک شایانی می کنند .


تصور این که استفاده از درب های قدیمی و از مد افتاده معمولی که برای باز و بسته شدن باید فشار داده شوند ، در مکان هایی که جمعیت زیادی از افراد در طول روز رفت و آمد داشته و ایجاد اختلالات ناخواسته و اجازه ورورد گرد و غبار و هوای سرد و یا گرم در اثر باز گذاشته شدن درب و تاثیر آن بر دمای داخلی می شود ، استفاده از درب های کشویی بسیار مقرون به صرفه تر بوده و باعث صرفه جویی در انرژی می شوند . اجازه افزایش دید و ورود نور روز کافی به داخل را می دهند و در مصرف برق نیز صرفه جویی خواهد شد و انتخاب بسیار درستی برای هر مکانی خواهد بود .منبع:درب اتوماتیک شیشه ای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۱۲
زهرا حاجیان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی