[size=12px]با توجه به نیاز اسکان گردشگران و مسافران و موضوع فقدان هتل در بعضی از شهره و یا گرانی هتلها ، این شرکت نسبت به طراحی وساخت خانه بتنی پیش ساخته قابل حمل تحت عنوان خانه های گردشگری برای دستیابی به اقامتی ارزان ایمن اقدام نموده است.کاربرد خانه بتنی پیش ساخته : ساخت اقامت گاهها ، سوئیت های مناسب اسکان مسافران ، مراکز تفریحی و ورزشی ، نماز خانه ها ، سرویسهای بهداشتی بین راهی ،نفوذ ناپذیری ، امنیت و آرامش برای مسافران و کاربران ، با بکارگیری دیوارهای بتنی مستحکم عایق ، کف سرامیک ، استفاده از مصالح استاندارد، اسکلت قوی ، تاسیسات( لوله کشی و برقکاری) توی کار ، از مهمترین مطلوبیتها برای یک محل اقامتی ساده و ارزان میباشد.

مدرسه
مدارس قابل حمل :
در سالهای اخیر نوسانات تعداد دانش آموزان در روستاها موجب آن شده که در مناطقی از کشور بعد از مدتی نیاز به احداث مدرسه نباشد . و یا مدارس ساخته شده بلا استفاده باقی بمانند .استفاده از مدارس قابل حمل در حل این مشکل بسیار راه گشا خواهد بود.



سرویس بهداشتی و نمازخانه


نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی قابل حمل :
نیاز به احداث نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی در جاده ها و پارک های عمومی، خصوصا در سال های اخیر که حجم مسافرت ها به شدت افزایش پیدا کرده است، کاملا محسوس می باشد. نصب نمازخانه های بتنی قابل حمل در مسیر های مسافرتی و گردشگری و امکان جابجایی این محصول، به کارگیری این واحد ها را توجیه پذیر می نماید.منبع:خانه بتنی پیش ساخته